Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Όλα

Είμαι ένα ηλεκτρόνιο. Περιστρέφομαι ταχύτατα γύρω από τον πυρήνα των ατόμων σε συγκεκριμένη τροχιά. Η μάζα μου είναι απειροελάχιστη και δεν μπορώ να σχηματίσω μόνο μου κάποιο στοιχείο.

Είμαι ένας γιος. Δεν θα υπήρχα χωρίς τους γονείς μου και όλα μου τα «θέλω» και οι αποφάσεις μου είναι συνάρτηση δική τους. Άλλοτε αποφασίζω υποσυνείδητα κάτι που θα ήθελαν αυτοί, άλλοτε πάλι επιλέγω – υποσυνείδητα ξανά – κάτι αντίθετο για να διαφοροποιηθώ.

Είμαι ένας άνθρωπος. Στην πλάση είμαστε επτά δισεκατομμύρια. Είμαι τόσο μικρός για να αλλάξω οτιδήποτε όχι μόνο στον κόσμο αλλά και στη χώρα μου. Έχω ανάγκη όλους τους γύρω μου για να τους μοιάσω, για να ξεχωρίσω για να βοηθήσω και να βοηθηθώ.

Είμαι η γη. Περιστρέφομαι γύρω από τον ήλιο, το κεντρικό άστρο του συστήματος που ανήκω. Αν δεν υπήρχε αυτός σίγουρα δεν θα υπήρχα ούτε εγώ αλλά ούτε και κανένας άλλος πλανήτης. Ο ήλιος είναι για μένα ζωή. Άσε που δεν είμαι και κανένα μεγάλο ουράνιο σώμα. 

Είμαι ερωτευμένος. Νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά όταν βλέπω το άλλο μου μισό. Είμαι ευτυχισμένος που με επέλεξε για να ζούμε μαζί. Αν δεν ήταν αυτός δε νομίζω ότι θα μέτραγε τίποτε από όσα κάνω. Έδωσε νόημα στη ζωή μου

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Είμαι ένα πρωτόνιο. Τι κι αν έχω ατομικό αριθμό? Τι κι αν έχω θετικό φορτίο?  Τι κι αν η μάζα μου είναι 1.836 φορές μεγαλύτερη από το ηλεκτρόνιο? Δεν μπορώ να σχηματίσω ούτε ένα άτομο χωρίς το ηλεκτρόνιο.

Είμαι ένας γονιός. Έχω δει και έχω κάνει αρκετά πράγματα στη ζωή μου. Έζησα – και ζω – όμορφες και όχι μόνο στιγμές. Όμως νομίζω ότι ξαναγεννήθηκα μαζί με το παιδί μου. Νομίζω ότι ολοκληρώθηκα μαζί του. Νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο δημιούργησα…

Είμαι η κοινωνία. Πορεύομαι από αρχαιοτάτων χρόνων πάντα προς άγνωστη κατεύθυνση με γνώμονα πάντα τις απόψεις των ανθρώπων που με αποτελούν και το συσχετισμό δύναμης αυτών. Τους χρειάζομαι όλους. Δε μου περισσεύει κανείς. Αυτό φαίνεται άλλωστε καμιά φορά, όταν προσκυνώ μπροστά σε μεμονωμένα άτομα.

Είμαι ο ήλιος. Είμαι μεγάλος και πολύ θερμός. Είμαι πράγματι πηγή ζωής. Αλλά μόνο σε έναν πλανήτη αξιοποιήθηκε αυτή μου η ιδιότητα. Αν δεν υπήρχε αυτός η ύπαρξή μου θα ήταν μάταιη

Είμαι ερωτευμένος. Νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά όταν βλέπω το άλλο μου μισό. Είμαι ευτυχισμένος που με επέλεξε για να ζούμε μαζί. Αν δεν ήταν αυτός δε νομίζω ότι θα μέτραγε τίποτε από όσα κάνω. Έδωσε νόημα στη ζωή μου

2 σχόλια:

  1. Το πιάσαμε το υπονοούμενο. Όταν είσαι ερωτευμένος από όποια γωνιά και να το δεις, νιώθεις τα ίδια με το άλλο «μισό», όποια πλευρά του νομίσματος και να γυρίσεις…
    συμβαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eπιτέλους ενα αισιόδοξο μήνυμα!!Καλό καλοκαίρι παιδιά!!Με περισσότερα δίπολα στην βαλίτσα της επιστροφής.Περιμένω το Σεπτέμβριο για μπυρίτσα με πολλές όμορφες,γελοίες ιστορίες.Τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή