Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Ανεπιτήδευτα

Έλεγα να της τηλεφωνήσω, αλλά τελικά αποφάσισα να περάσω από το σπίτι της. Μόλις είχα χωρίσει με το αγόρι μου και ήθελα μια φιλική αγκαλιά. Ποιος καταλληλότερος από τη Μάγκυ!
Καθώς περπάταγα προς το σπίτι της σκεφτόμουνα μία τη σχέση μου, μία τη Μάγκυ. Της είχα σταθεί, κι εγώ με τη σειρά μου, σε ένα σωρό αναποδιές. Όταν αντιμετώπιζε κάποια δύσκολη κατάσταση με αναζητούσε και πάντα ξεκίναγε με μια ερώτηση: «Αγγελική…», κόμπιαζε πάντα επιτηδευμένα, «Αγγελική… είμαι τόσο κακός άνθρωπος και μου φέρονται έτσι ή…», άφηνε μετέωρη τη φράση της επιτηδευμένα. Εγώ τότε την έπαιρνα αγκαλιά και της εξηγούσα πόσο άδικος μπορεί να είναι ο κόσμος και ότι τα πιο όμορφα πράγματα είναι μπροστά μας!

Χτύπησα το κουδούνι, μάλλον διστακτικά.
«Αγγελική μου! Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω! Έλα πέρασε μέσα κάθισε!», με καλωσόρισε και μου έφερε καφέ.
«Λοιπόν τι νέα?», με ρώτησε.

Πήρα μια βαθιά ανάσα… «Μάγκυ…»
«Άκου να σου πω σε ποιον έπεσα πάνω χθες το βράδυ…» ξεκίνησε μια ιστορία – από τις πολλές που έλεγε – για τις βραδινές τις εξορμήσεις. Εγώ έκανα ότι άκουγα, ενώ στην πραγματικότητα περίμενα να τελειώσει την ιστορία της για να της μιλήσω…

«Μάγκυ…», προσπάθησα να συντάξω την πρόταση…
«Μα εσύ είσαι χάλια, χρυσό μου», με πρόλαβε. «Παίρνεις εκείνες τις βιταμίνες που σου έγραψε ο γιατρός σου? Σου είπα να σου γράψω αυτές που παίρνω εγώ…».
Γύρος δεύτερος. Για βιταμίνες που κάνουν θαύματα, για το πώς εκείνη είχε καταφέρει να βρει τον κατάλληλο γιατρό, το πόσο είχε ταλαιπωρηθεί...

«Μάγκυ…», ξαναπροσπαθώ.
«Μα όλο για μένα μιλάω!», αυτολογοκρίνεται και με ξαναπρολαβαίνει. «Εκείνο το γουρούνι φταίει ε? Τι σου έκανε πάλι? Άσε μη που πεις! Με την πρώην του τσουλίτσα πάλι ε?»

Δε μιλάω. Σωπαίνει
Έχω σκύψει το κεφάλι στο πάτωμα.

«Μάγκυ…», την προσφωνώ επιτηδευμένα.
Εξακολουθεί και σιωπά.
«Μάγκυ…», την αποκαλώ ξανά επιτηδευμένα.
Συνεχίζει να περιμένει.


«Μάγκυ…», σηκώνω το κεφάλι και την καρφώνω στα μάτια,

«Γαμιέσαι?»

4 σχόλια:

  1. πώς γίνεται να έχεις ένα σωρό ανθρώπους γύρω σου και να μην νιώθεις μόνος, υπάρχει το άλλο μας μισό ή όλα είναι θέμα συγχρονισμού και πιθανοτήτων, εκείνοι που το έχουν βρει είναι πιο πιθανό να ζήσουν ευτυχισμένοι από εκείνους που δεν μπορούν ή/και δε θέλουν να βρουν κάτι σταθερό, που θεωρούν την ιδέα του γάμου, των παιδιών, του νοικοκυρέματος, συμβιβασμό, τα παιδιά μας θα τα «καταστρέψουμε» όσο και να προσπαθήσουμε, πώς βρίσκεις την ισορροπία ανάμεσα στο να μην παίρνεις κανέναν και τίποτα γύρω σου ως δεδομένο και να νιώθεις ταυτόχρονα ασφαλής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "...πώς βρίσκεις την ισορροπία ανάμεσα στο να μην παίρνεις κανέναν και τίποτα γύρω σου ως δεδομένο και να νιώθεις ταυτόχρονα ασφαλής;"
      ΕΓΡΑΨΕΣ ΦΙΛΕ !!!
      ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ... ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ... ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ, ΑΣ ΤΗ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ... ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΑ HINTS, ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΗ ΤΗ ΛΥΣΗ !!!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν ο καιρός είναι πολύ ζεστός και χρειάζομαι ενα ντουζάκι,νομίζω.Επίσης,νομίζω οτι πρέπει να πάω κομμωτήριο και δε ξέρω τι θα γίνει και με το χρηματιστήριο.Έχω και ένα άγχος με τη δουλειά,αλλά η Εθνική προκρίθηκε,οπότε είμαι καλύτερα.Ε, τελοσπάντων ¨Αγγελική¨ ,χρυσό μου, μάλλον δε γαμιέμαι.Μάγκυ.
    Υ.Γ. Ευχαριστώ πάρα πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά η Μάγκυ, αυτή η Αγγελική ποιά είναι???
      Ποιά είστε κυρία μου?

      Διαγραφή