Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Να τον πείσω

Κατάφερα και του ξέφυγα! Δεν ξέρω πόσο θα διαρκέσει αυτή τη φορά, αλλά για την ώρα είμαι μόνος μου. Πρέπει να ανασυγκροτήσω τη στάση μου τάχιστα. Είμαι στο δωμάτιο μου και περιμένω καρτερικά την επόμενη «επίθεσή» του. Δεν πολυκατάλαβα σε ποιο σημείο της διένεξής μας του ξεγλίστρησα. Αλλά είμαι πεπεισμένος ότι την επόμενη φορά θα είναι και η τελευταία που θα με μηδενίσει σαν προσωπικότητα, που θα με κάνει να αμφιβάλλω για όλα όσα έχω παλέψει, που θα εξυψώσει τα ελαττώματα μου και θα ισοπεδώσει τα προτερήματα μου. Απλά πρέπει να τον πείσω…

Να τον πείσω ότι στη ζωή μεν ξεκινάμε να πορευόμαστε με όσα έχουμε μάθει από τους γονείς μας και από το ευρύτερο κοινωνικό μας περιβάλλον αλλά ότι συνεχίζουμε σαν μεμονωμένες προσωπικότητες
Να τον πείσω ότι όλες μου οι αποφάσεις πάρθηκαν με την προσδοκία του αποτελέσματος και όχι με τη βεβαιότητα του
Να τον πείσω ότι αυτές οι επιλογές δεν ήταν απόλυτες απλά έκλιναν προς τη μία ή την άλλη μεριά
Να τον πείσω ότι δεν κατέχω τη μοναδική αλήθεια και η κριτική μου, όσο αυστηρή και αν είναι, προσπαθώ να μην είναι μονόπλευρη
Να τον πείσω ότι έπαψα να κατηγορώ τους γύρω μου και αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν
Να τον πείσω επίσης ότι αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν και όχι αυτές που μου αποδίδουν οι υπόλοιποι
Να τον πείσω ότι μόνο μαζί του μπορώ να μεγαλουργήσω και ότι αν τον έχω συνέχεια απέναντί μου το μόνο που θα καταφέρει είναι να με δυσκολεύει
Να τον πείσω ότι, όσο κι αν διαφωνούμε ώρες ώρες, εγώ τον αγαπώ
Να τον πείσω ότι μαζί ξεκινήσαμε και θέλω μαζί να τελειώσουμε τη ζωή μας
Να τον πείσω ότι είναι ότι καλύτερο έχω και είμαι ότι καλύτερο έχει
Να τον πείσω ότι τον συγχωρώ για όλα του τα λάθη και να του ζητήσω να με συγχωρέσει για τα δικά μου
Να τον πείσω ότι είμαστε ένα
Να με πείσει ότι είμαστε ένα

Σαν να άκουσα ψιθύρους…
Σαν να άκουσα κλάματα…
Σαν να τον βρίσκω…
Σαν να τα βρίσκουμε…



Η αυτοκριτική, εξ ορισμού, είναι μια αυστηρή διαδικασία. Δε χρειάζεται να εξαντλούμε τη σκληρότητα μας σε αυτήν γιατί είναι πάντα αδιέξοδη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου