Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Mind Games

Είχαμε πάει για καφέ με τον κολλητό μου, το Θωμά στη Φωκίωνος. Θα πέρναγε κι ο Βασίλης από τη σχολή να μας χαιρετήσει. Περιμένοντας τον, είχαμε πιάσει το αγαπημένο μας θέμα συζήτησης: «γκόμενες». Μόλις έφτασε ο Βασίλης έκανε τις συστάσεις.
«Παιδιά η Λίνα, φοιτήτρια Πολυτεχνείου. Λίνα τα παιδιά!»
Κοιταχτήκαμε με νόημα με το Θωμά. Πολύ όμορφη κοπέλα!

«Βρε τον μπαγάσα που τις βρίσκει συνέχεια?», αναρωτήθηκα.
Η αλήθεια είναι ότι είχα πολύ καιρό να κάνω σχέση οπότε είχαν ήδη αρχίσει να παρουσιάζονται τα πρώτα σημάδια ζήλιας. Γενικά ήμουν κλειστός τύπος και μόνο με το πέρασμα του χρόνου μπορούσα να καλλιεργήσω ένα κλίμα οικειότητας ώστε να μπορέσω να κάνω ανοίγματα στις σχέσεις μου. Ακόμα και στις φιλικές. Κι όμως, ώρες ώρες ήμουν αρκετά αυθόρμητος.
-Και τώρα δηλαδή Λίνα, έχετε σχέση με το Βασίλη?, ρώτησα
-Με το Βασίλη έχουμε σχέση πάρα πολύ καιρό!, απάντησε και γυρίζοντας το βλέμμα της στο Βασίλη γελάσανε.
Μου έκανε εντύπωση γιατί ο Βασίλης δεν μας είχε πει τίποτα. Άρχιζα να αμφιβάλλω για όλη του τη συμπεριφορά. Το μυαλό μου έπαιζε περίεργα παιχνίδια.

«Δε βρίσκω το λόγο γιατί μου το έκρυβε τόσο καιρό. Δηλαδή μαζί μου έπαιζε θέατρο? Και όλες αυτές τις φορές που μιλάγαμε και λέγαμε πόσο πολύ θα θέλαμε να βρούμε μια γυναίκα? Ήταν ψέματα? Μπορεί να ήθελε να το κρατήσει μυστικό. Και πάλι. Δε με θεωρεί άξιο να το μοιραστεί μαζί μου? Ή χειρότερα φοβόταν ότι τι? Θα τον ζηλεύω και δεν θα θέλω να βγαίνουμε μαζί?»

Η μετέπειτα συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τις σπουδές της Λίνας. Τι σπούδαζε, πόσο είχε γράψει για να μπει, αν έχει γνωρίσει κόσμο στη σχολή, σε ποια μαγαζιά σύχναζε… Ο Θωμάς κοινωνικός γαρ, είχε το ρόλο του ανακριτή, εγώ θα έλεγα έκανα εμβόλιμες παρατηρήσεις. Το μυαλό μου συνέχιζε να παίζει τα ίδια περίεργα παιχνίδια

«Ο Θωμάς δηλαδή τώρα είναι εντάξει με αυτό το θέατρο του παραλόγου? Δεν τον ενοχλεί η συμπεριφορά του Βασίλη? Τελικά μάλλον εγώ έχω κάποιο θέμα και δεν το έχω καταλάβει. Εκτός αν… ξέρει… Ναι, ναι. Αυτό είναι! Μάλλον θα τα ξέρει όλα για τη Λίνα και το Βασίλη και εμένα με άφησαν στην απέξω. Με τέτοιους φίλους τι να τους κάνεις τους εχθρούς?»


Μετά από δυο ώρες έμαθα την αλήθεια.
Η Λίνα ήταν ξαδέλφη του Βασίλη.
Είχε έρθει μαζί του για να μας γνωρίσει.

Το μυαλό μου σταμάτησε να παίζει παιχνίδια. Δεν το άφηνα πια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου