Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Απλά Βήματα


Επειδή κανείς δεν είναι τέλειος – αν και εγώ τα έχω καταφέρει! – υπάρχουν μερικά βήματα που οφείλουμε να κάνουμε στη ζωή μας για να τη ζήσουμε! Η παραπάνω διαδικασία πέραν του ότι είναι πολύ δύσκολη πρέπει να είναι και αέναη.

“Γνωρίζω ποιος είμαι
Αγαπάω αυτό που είμαι
Αλλάζω αυτό που είμαι
Αποδέχομαι αυτό που αλλάζω
Ξαναγνωρίζω ποιος είμαι

Ο λόγος για τον οποίο είναι δύσκολη αυτή η διαδικασία είναι γιατί – ακόμα και αν μοιράζεσαι τη ζωή με τον άνθρωπό σου – είναι μάλλον το μοναδικό πράγμα που θα κάνεις πάντα μόνος σου.

Ο λόγος για τον οποίο είναι αέναη αυτή η διαδικασία είναι γιατί – ακόμα και αν είστε εγώ! – όσες φορές κι αν αλλάξουμε δεν θα φτάσουμε στην τελειότητα.


…αν το να ανακαλύψεις  για πρώτη φορά τον εαυτό σου είναι ανθρώπινο το να τον ανακαλύπτεις συνέχεια είναι θεϊκό…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου