Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Νέοι Ηγέτες!

Δώστε μια ευκαιρία σε αυτά τα φρέσκα πρόσωπα να αναδειχθούν οι ηγέτες της νέας Ελλάδας...
δεν πρόλαβαν ακόμα...

Κόμμα
Όνομα
Έτος πρώτης εκλογής στο κοινοβούλιο
Ηλικία που εξελέγη βουλευτής
Έτη στην κεντρική πολιτική σκηνή
ΝΔ
Σαμαράς
1977
26
35
Δράση
Μάνος
1977
38
35
Δημ. Συμμαχια
Μπακογιάννη
1989
35
23
ΔΗΜΑΡ
Κουβέλης
1989
41
23
Ανεξ. Έλληνες
Καμμένος
1993
28
19
ΠΑΣΟΚ
Βενιζέλος
1993
36
19
ΛΑΟΣ
Καρατζαφέρης
1993
46
19
ΚΚΕ
Παπαρήγα
1993
48
19

 υ/γ: Ο Αλέξης δεν χώραγε το καμάρι μου γιατί ήταν μικρός...πολύ μικρός...

2 σχόλια:

  1. Εχω την αισθηση οτι η πολιτικη δεν "χρειαζεται" πλεον ηγετες.... παψαμε να χαζευουμε προσωπικοτητες στα μπαλκονια που μας κοβουν την ανασα και μας γεμιζουν ασφαλεια και ελπιδα.Και αυτο ειναι θετικο για οσους εχουν ακομα κουραγιο να ψαχτουν πιο πολυ.Ομως το σημερινο οικονομικο σκηνικο(κατα την γνωμη μου) θελει διαχειριστες....ανθρωπους να κανουν την δουλεια...ανθρωπους με καινουργιες δεξιοτητες....μαλλον λιγοτερο ανθρωπινες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω στο μυαλό μου έναν διαχειριστή κατά νου. Κώστα τον λέγανε. Σημίτη το άλλο νομίζω. Κάτι με χρηματιστήριο έιχε γίνει τότε...κάτι με λογιστικά "μαγειρέματα", κάτι με siemens...

    ΑπάντησηΔιαγραφή