Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Αντίστροφη Μέτρηση

10
…λεπτά αργότερα να έφευγα με το αυτοκίνητο μου δεν υπήρχε περίπτωση να την προλάβαινα. Είχαμε τσακωθεί και της είχα μιλήσει πολύ άσχημα. Όπως όλοι οι τσακωμοί μας, έτσι κι αυτός δεν είχε ευτυχή κατάληξη. Έφυγε κλαίγοντας σταματώντας το πρώτο ταξί που βρήκε.
9
…μέρες είχα να τη δω πριν το χθεσινοβραδινό. Πάλι είχε έρθει σπίτι αργά το βράδυ – ή νωρίς το πρωί –, όπως συνήθιζε. Μου είχε πει ότι θα έβγαινε γιατί γιόρταζε ένας πρώην συνάδελφος της. Της έφτιαξα να φάει μια ομελέτα και τη νανούρισα στην αγκαλιά μου. Με πλήρωσε με ένα γλυκό φιλί.
8
….η ώρα είχα ήδη σηκωθεί από το κρεβάτι και έκανα βόλτες μη μπορώντας να συγκροτήσω τη σκέψη μου. «Πως μπόρεσε να μου το κάνει αυτό?», σκεφτόμουνα. Είχα καταλάβει ότι είχε πιει και ότι συνεχώς απέφευγε το βλέμμα μου. Όταν πια ξαπλώσαμε μου γύρισε την πλάτη και εκεί διαλύθηκε κάθε μου αμφιβολία.
7
…πύλη από Αθήνα για Λονδίνο. Διάβασα στον πίνακα πτήσεων στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ύστερα από λίγο είχε και εκείνη σηκωθεί και σύρθηκε μέχρι την κουζίνα. Φάγαμε σιωπηλοί πρωινό χωρίς να αποπειραθεί να σηκώσει το βλέμμα της για να ανταμώσει το δικό μου.
6
….φορές τη ρώτησα εάν συνέβη κάτι αξιοσημείωτο χθες το βράδυ στην έξοδό της. Όλες το αρνήθηκε καταφατικά! Δεν μπορούσε να μου κρυφτεί και το εκμεταλλεύτηκα. Έκλαιγε απαρηγόρητη στην αγκαλιά μου για την προδοσία της.
5
…εκατομμύρια φορές είχαμε κουβεντιάσει, και μάλιστα σε ανύποπτο χρόνο, ότι όποιος από τους δυο υποπέσει σε τέτοιο «σφάλμα» ο άλλος θα τον χώριζε. Για το καλό και των δύο. Γιατί ότι σπάσει δεν ξανακολλάει, γιατί αν συμβεί μία φορά θα ξανασυμβεί, γιατί πάντα θα υπάρχουν φαντάσματα…
4
…πόρτες πια με χώριζαν από εκείνη. Καμία όμως προσπελάσιμη από εμένα. Είχα φύγει άρον άρον από το σπίτι οπότε ούτε διαβατήριο διέθετα αλλά ούτε και εισιτήριο για Λονδίνο. Ο στόχος μου να την προφτάσω, απομακρυνόταν πολύ γρήγορα. Βρήκα έναν υπάλληλο της αεροπορικής εταιρίας και του εξήγησα.
3
…φορές κάναμε έρωτα. Χωρίς θεατρινισμούς, χωρίς πολλά λόγια, με τις αισθήσεις σε απόλυτη διέγερση. Μετά μου εξήγησε… Μου εξήγησε ότι θα πάει στο Λονδίνο. Μου εξήγησε ότι είχε κλείσει εισιτήριο μια εβδομάδα πριν. Μου εξήγησε ότι δεν γινόταν αλλιώς ότι χρειαζόταν τα λεφτά, ότι αισθανόταν πως με είχε προδώσει.
2
…δυο ανέβαινα τα σκαλιά. Ο υπάλληλος της εταιρίας μπροστά κι εγώ από πίσω. Τελικός προορισμός το γραφείο ασφαλείας του αεροδρομίου. Το σχέδιο απλό. Θα απευθυνόμασταν, με τη συγκατάθεση των αρχών, μέσω των μεγαφώνων της εγκατάστασης στην κοπέλα μου και θα της ζητούσαμε να μην επιβιβαστεί μέχρι να της μιλήσει ο υπεύθυνος. Δηλαδή εγώ.
1
…σ’ αγαπάω ήθελα να σου πω. Ξέρω ότι αισθανόσουν αδύναμη όταν πήρες αυτή την απόφαση. Ξέρω ότι ήμουνα κι εγώ αδύναμος όταν μου το ανακοίνωσες. Τώρα πια όμως έμαθα. Έμαθα να ξέρω τι θέλω... Εσένα
0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου