Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Δηλαδή πως αλλιώς?

Τελευταία στιγμή τραβήχτηκα και το σκαμπίλι που προοριζόταν για το αριστερό μου μάγουλο μαστίγωσε τον αέρα. Το επόμενο λεπτό ίσα που είχα προλάβει να κλειδώσω την πόρτα του δωματίου μου, όταν εκείνος έπεσε με ορμή πάνω της.
-Πόσες φορές στο έχω πει? Γιατί δεν έκανες σεξ μαζί του?
Έκλαιγα με λυγμούς. Προσπαθούσα να καταλάβω τον τρόπο που σκεφτόταν ο πατέρας μου. Τι ζητούσα δηλαδή? Απλά, να βγω πρώτο ραντεβού και να μην κάνω σεξ με τον άλλον.

Γενικά είχαν περίεργες αντιλήψεις οι γονείς μου. Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή, συνέχεια με μάλωνε όταν έκανα τα μαθήματα μου .
-Πάλι διαβάζεις? Γιατί δεν πας έξω να παίξεις με άλλα παιδιά? Όλο ασχολείσαι με τα μαθήματα λες και πρόκειται να καταφέρεις κάτι διαβάζοντας!

Αργότερα όταν ήμουν στο Λύκειο και καμιά φορά καθόμουν κι έβλεπα ταινίες μαζί τους, μου έδινε εκατό ευρώ και μου έλεγε:
-Καλά, εσύ τι κάθεσαι μέσα? Πάρε τα λεφτά και πήγαινε να πιεις κανένα ποτό! Α και που ‘σαι? Μην τολμήσεις να με πάρεις τηλέφωνο να μου πεις που είσαι! Και το σημαντικότερο, η πόρτα θα είναι κλειδωμένη πριν τις έξι το πρωί! Αν θες να γυρίσεις νωρίτερα να κοιμηθείς σε καμιά φίλη σου!

Ακόμα και πρόσφατα στο πανεπιστήμιο. Χρώσταγα τέσσερα – πέντε μαθήματα για το πτυχίο κι η μάνα μου έλεγε:
-Ο Χριστός κι η Παναγία κορίτσι μου! Άραξε καμιά δεκαριά χρόνια στη σχολή σου και μετά βλέπεις… Σε πιασε τώρα να γίνεις πανεπιστημιακός.




Όλα αυτά τα χρόνια πάντα μίλαγα με τις φίλες μου και διαφωνούσαμε. Εκείνες δεν αντιμετώπιζαν τέτοια προβλήματα, τουναντίον.

Πόσο θα ήθελα να είχα τα δικά τους…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου