Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Αν τα καταφέρω

Δε σας ξέρω
Την ερχόμενη Κυριακή όμως θα ψηφίσω και θα καθορίσω τη ζωή σας.

Τι μπορώ να κάνω λοιπόν για αυτό:

1.       Θα ενημερωθώ για το ποιοι θέτουν εαυτούς στην κρίση του λαού.
Αν τα καταφέρω θα έχω τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία επιλογών
Αν όχι θα έχω μικρότερη
2.       Θα διαβάσω, όσο προλαβαίνω και αντέχω, τα προγράμματα των κομμάτων. Κυβερνητικά ή μη
Αν τα καταφέρω θα έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη
Αν όχι θα έχω λιγότερο
3.       Θα προσπαθήσω να τα συγκρίνω μεταξύ τους και να διακρίνω κοινά που τυχόν έχουν μεταξύ τους
Αν τα καταφέρω θα μπορώ να αποκλείσω/επιλέξω με συγκριτική μέθοδο κάποια από τα κόμματα
Αν όχι θα έχω δυσκολότερη επιλογή
4.       Θα προσπαθήσω να ερμηνεύσω τις προτάσεις, των κομμάτων - που δεν είναι συγκεκριμένες - και να τις προβάλω στο άμεσο και μέσο μέλλον.
Αν τα καταφέρω θα επιτύχω, τρόπον τινά, μια μελλοντική πρόβλεψη που θα με διευκολύνει στην επιλογή μου
Αν όχι θα αποφασίσω μονάχα με βάση το τι μου λέει το πρόγραμμα του καθενός.
5.       Θα εισαγάγω στη κρίση μου το στοιχείο του παρελθόντος με την έννοια των λεχθέντων και των πεπραγμένων των κομμάτων
Αν τα καταφέρω θα εντοπίσω ποιοι μου έχουν πει ψέματα και άρα θα τους απορρίψω
Αν όχι δεν θα αποκλείσω κανένα και θα επιλέξω χωρίς ιστορικό γνώμονα.
6.       Θα συσκεφθώ με τον εαυτό μου και θα αποφασίσω αν θέλω να ψηφίσω κάτι που μπορεί άμεσα να ασκήσει εξουσία ή θα ψάξω για ένα κόμμα που δεν γνωρίζω πως θα αντιδράσει στις πιέσεις του οικονομικοπολιτικού «γίγνεσθαι»
Αν τα καταφέρω θα περιορίσω κατά πολύ τις επιλογές μου
Αν όχι θα τις διευρύνω.
7.       Θα προσπαθήσω να εντοπίσω – εφόσον αυτό είναι δυνατό – επιπλέον κίνητρα εκλογιμότητας των εκάστοτε κομμάτων (π.χ. διατήρηση υπουργικών θώκων ή είσπραξη βουλευτικής αποζημίωσης και κομματικής χρηματοδότησης) και θα τα προσμετρήσω και αυτά στην επιλογή μου
Αν τα καταφέρω θα περιορίσω ακόμα περισσότερο τις επιλογές μου.
Αν όχι, δεν είναι δα και το πιο εύκολο πράγμα
8.       Τέλος θα κοιτάξω τα πρόσωπα
Αν καταφέρω να τα αντικρύσω θα τα ψηφίσω
Αν όχι, όχι!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου