Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Διαφορετικοί - Ίδιοι

Από τη μία μου γιαγια πήρα τη θεατρικότητα των κινήσεων της, από την άλλη την ηρεμία της σκέψης της. Από τον ένα μου παππού την οργανωτικότητα και το «πρόγραμμα», από τον άλλον την οικογενειακή θαλπωρή και το σεβασμό. Από τον πατέρα μου την αναλυτική και επαγωγική σκέψη, από τη μητέρα μου τον αυθορμητισμό και το συναισθηματικό μου κόσμο. Ο αδελφός μου με έμαθε να κατανοώ τη διαφορετικότητα και να πιστεύω στους εναλλακτικούς δρόμους, η γυναίκα μου με ολοκλήρωσε. Τα ξαδέλφια μου με κοινωνικοποίησαν και με στήριξαν, οι φίλοι μου με αγάπησαν και με συντροφεύουν.
Οι συνάδελφοί μου…
Οι θείοι μου…
Οι μαθητές μου…
Οι γνωστοί μου…
Οι άνθρωποι που διασταυρώθηκαν οι ζωές μας…

Από όλους αυτούς πήρα και παίρνω πράγματα, πήρα και παίρνω συναισθήματα. Με πρόσεχαν και με προσέχουν σε στιγμές που για μένα είναι ανύποπτες.

Σκέφτομαι ότι τελικά όλους τους κουβαλάω μέσα μου. Με τα καλά και τα αρνητικά τους. Με τα σφάλματα και την ομορφιά τους. Ξέρω ότι είμαι ένα ψηφιδωτό αποτελούμενο από στοιχεία όλων αυτών των προσωπικοτήτων.

Ξέρω ότι είμαι ίδιος με αυτούς αλλά διαφορετικός
Ξέρω ότι είμαι διαφορετικός από αυτούς αλλά ίδιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου