Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Επειδή

Επειδή τα πόδια σου είναι πάντα πιο κρύα από τα δικά μου
Επειδή με κοιτάς στα μάτια και νιώθω το πιο ακριβό αντικείμενο του κόσμου.
Επειδή με προσέχεις περισσότερο από εμένα αλλά κι επειδή με μισείς λιγότερο.
Επειδή τρως πιο αργά από εμένα.
Επειδή με αγκαλιάζεις όπου με βρεις.
Επειδή προσπαθείς για όσα μας αφορούν.
Επειδή όταν κλείνομαι στον εαυτό μου με ανοίγεις.
Επειδή δεν μου ζητάς όπως εγώ.
Επειδή τα ελαττώματά μου δεν θες να τα αλλάξεις.
Επειδή τα ελαττώματά μου τα αγαπάς.
Επειδή κάνεις έρωτα μαζί μου κι όχι με την εικόνα μου.
Επειδή όταν φοβάσαι το μοιράζεσαι.
Επειδή όταν αγχώνομαι με ηρεμείς.
Επειδή όταν ηρεμώ με αγχώνεις.
Επειδή όπου πάω σε κουβαλάω μαζί μου.
Επειδή δέχεσαι κάθε μου αλλαγή.
Επειδή κάθε μέρα είναι μια έκπληξη
Επειδή μαζί σου ανακαλύπτω τα όρια μου.
Επειδή δεν ανταλλάσεις απλά συναισθήματα.



Επειδή δεν ψάχνεις τα γιατί.
Μάλλον επειδή…

2 σχόλια: